Handledarmöte

I fredags hade jag mitt andra handledarmöte med Andy och vi var båda trötta och förskylda. Efter några snytningar kom vi igång och jag fick rapportmallen så nu ska den skrivas!

Jag ska så fort som möjligt också skicka mail till djurparkerna för att se om det är intresserade.
De djurparker jag ska fråga är :

  • Borås Djurpark
  • Kolmården
  • Nordensark
  • Naestvedzoo

Eftersom det är ganska långa resvägar ska jag kolla upp hur mycket resorna kommer att kosta, jag och Andy pratade om att få reseersättning från skolan, då det kommer kosta en del att åka till djurparkerna, maten, inträdet osv.

Jag ska skicka ett mail till en av Andys vänner också som är en duktig naturfotograf, hoppas på att få lite bra tips på hur jag ska få fina bilder på tigrarna. Hon har varit på Nordensark och fotat tidigare så man kan säkert få lite tips inför den resan iallafall!

Nu ska jag fortsätta med rapporten!

Ha det fint!
/ Mickan



Sjukt söta tigerungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0