Telefonsamtal

I tisdags ringde jag Lena, gammal tigerskötare från Borås Djurpark. Jag ställde lite frågor om tigrarna på parken, hur det kom sig att hon blev tigerskötare osv. Sparade de flesta frågorna då jag kommer få träffa henne personligen i nästa vecka, när jag är på djurparken och fotar!


Mina fotomöjligheter kommer tyärr inte bli bättre än besökarnas, det finns inget annat ställe att stå på än där man står och tittar på dem som åskådare. Men igår fick jag teleobjektiv och stativ från skolan, så det löser sig nog.
Bara man inte står för mycket ovanför, då blir det väldigt tråkiga och enformiga bilder. Jaja, jag får göra det bästa av situationen, några bra bilder hoppas och tror jag att det blir iallafall! :)

Så nu är det bara för mig att hålla koll på vädret och se vilken dag jag kan pysa iväg!

Ha det fint!

/ Mickan






Denna bild är tagen av Lena på en av tigrarna på Borås Djurpark!
Och där hon står, där jag kommer att få stå och bilden är ju helt ok!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0