STOP

Nu har det varit helt stop i mitt projektarbete ett tag. Kom aldrig iväg och fotade under lovet då jag var sjuk den dagen det var gratis inträde på Kolmården vilket gjorde mig väldigt ledsen.
Så nu får jag se om jag har tid och råd att ta mig dit.
Jag ska iallafall iväg till Borås Djurpark på sportlovet, för då öppnar de. Och där kommer jag som jag har nämt tidigare få gratis inträdé!

Rapportmallen har jag jobbat lite på de senaste, så gott det går. I torsdags förra veckan satt vi i grupper i klassen och kollade över varandras arbeten, hur långt man har kommit osv. Det tyckte jag var bra, man fick se hur andra jobbar och få lite tips och ideér.

Ska ha handledarmöte på fredag, känner verkligen att det behövs nu!

Måste börja jobba med avgränsningar känner jag då jag har så mycket jag vill göra! Men jag kommer inte hinna. Vet inte om jag kommer hinna göra en hel hemsida, eller en snygg och bra brochyr. Funderar faktiskt på om man kanske skulle ta och göra en fin utställning istället, med korta informativa meningar under.


Mår faktiskt lite dåligt just nu över projektarbetet om jag ska vara ärlig. Har inte fått en enda bild än och det är vecka 5!
Men det är ju inte lätt när djurparkerna inte är öppna osv. Men bilder, det måste jag ha så det är bara att vänta tills dom öppnar. Får jobba mer med faktan om tigrarna som ska informera åskådarna sålänge.

Har jobbat lite mer med rapporten, men känner att jag inte kan skriva så mycket mer förtillfället, eftersom jag inte har kommit igång med mina bilder än. *panik*

Hoppas verkligen att allt kommer ordna sig och kännas bättre efter mötet på fredag!

tiger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0