Sjukt sjuk...

 Nu har jag varit sjuk i fyra dagar - en hemsk förskylning. Har hosta så det river hårt i halsen och smakar blod, så jag har sjukt ont i halsen, kan knappt svälja eller prata. Nyser emellanåt också vilket gör SÅ ont i halsen så det börjar rinna i ögonen... Näsan är  helt igen täppt så där får man inte in något syre och jag har ingen matlust för jag känner ingen smak  och det gör bara ont i halsen när jag sväljer...
Trots detta sitter jag just nu och kämpar med mitt projekt med att redigera bilder och leta upp sidor där man kan göra gratis hemsidor, för nästa vecka ska det vara helt klart. Fick ett bra tips från Andy om "Wordpress.com" där har jag nu suttit och bråkat i säkert en timma minst.

Jag skriver in mina uppgifter och det användarnamn jag vill ha " SavetheTigers". När jag sedan ska gå vidare kommer det upp att det användarnamnet är upptaget. Då sökte jag på wordpress efter namnet men då kommer det fram 0 sökresultat!
Jag fattar inte!!

Så nu vet jag inte rikigt hur jag ska göra, vill gärna göra en hemsida från deras sida och jag vill ha det namnet vilket borde funka då det inte dyker upp någon användare med det namnet...*suck*

Jag får väl se om jag kan skicka ett mail och fråga, om det inte kan hjälpa mig får jag väl helt enkelt komma på ett nytt namn. Men kul att göra det nu när jag är nöjd med det jag har och ska vara klar om ca 1 vecka!! *panik*


Sitta fint

// Mickan

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Åhh va jobbigt med förkylning, hade det likadant förra veckan, så heemskt. Krya på dig vännen!



Antagligen har det funnits en sådan sida och den är borttagen ELLER så är det ett företag som har resarverat det namnet.



Puss!

2009-03-18 @ 16:54:48
URL: http://catpowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0