Vad som händer nu!

Jag har så fort jag haft tid, suttit ner och kollat igenom mina bilder noga för att välja ut de bästa till utställningen och hemsidan. På tal om hemsida så hade jag handledarmöte igår och då kom vi fram till att jag ska försöka hitta en bra " göra egen hemsida gratis" någonstans på internet. För om två veckor ska projektet vara klart och jag har inte i tanken att göra värsta avancerade hemsidan utan något enkelt och snyggt!

Sedan har jag fastnat ganska rejält på text till bilderna. Det måste (tycker jag) vara en riktigt bra text så att man får åskådarna att tänka efter och känna lite medkänsla om man kan säga så... Men det ska jag jobba med i helgen!




// Mickan

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh va spännande! :D

Men annars kan du ju göra arbetet här i bloggen? hade inte det varit lite coolt?

2009-03-13 @ 16:32:02
URL: http://catpowers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det skulle jag kanske kunna! Men undra om det verkligen skulle bli snyggt..?



Du är för söt som går in här och komenterar! Puss på dig <3

2009-03-17 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0