EXPO

Igår hade vi expo på skolan och jag ställde ut mitt färdiga projekt ! :)

Blev sammanlagt 6 bilder som skrevs ut på lyxigt fotopapper och sattes upp på väggen!

Jag hade med mig min egna laptop som jag ställde  på ett bord vid sidan om bilderna där jag visade upp min hemsida som jag kämpat med!

Fick mycket fina kommentarer från en hel del åskådare, både stora som små. Det var väldigt roligt och ett bra avslut på detta arbete! *happy*


UTSTÄLNINGSMATERIALET

Hemsidan : savethetigers.tk

Bilderna (fast utan mitt namn på) som visades upp på väggen:
















Så nu är det bara betyget som är kvar.. ^^


Kramar / Mickan

Kommentarer
Postat av: Hemlig

You GO Girl! :D

2011-05-11 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0